Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

Det gick inte att hitta inlägget.
Kontrollera URL:en och försök igen.
Av Linnea - 16 oktober 2011 02:02

vill bara meddela att jag precis skapat en ny blogg. Bloggplatsen påverkar datorn skumt så bestämde mig för att byta till devote, för att se om det gör någon skillnad.måste dock erkänna att bloggplatsen är mycket bekvämare att hantera, menmen..inlägg...

Av Linnea - 18 september 2011 00:51

Ojoj.. Känner att det var väldigt länge sedan jag uppdaterat..beror främst på att jag antingen inte haft tillgång till datorn eller att jag inte haft tid..Funderar svagt på att sluta blogga..visst kan det vara skönt att ha den som en slags "dagbok" m...

Av Linnea - 6 september 2011 17:15


            Hejhej, glömde av någon anledning skriva igår ;o Hände inte ovanligt mycket. Träffade david påvägen hem så vi drog till skärholmen tillsammans och käkade mcflurry Bilar (otroligt god). Sedan bar det av mot vårby, där han bodde...

Av Linnea - 4 september 2011 19:10


  Goddag :) Idag fyller lillebror 10 år, grattis grattis på honom :)   hah, det är väl nog det enda som händer idag.. Fika, öppna presenter och sjunga. Ungefär det man gör när någon fyller år ;) Imorgon börjar skolan igen, vill inte gå....

Av Linnea - 3 september 2011 19:30


    Hej! Var i tyresö idag :D  hälsade på morsan och stötte även på massor av gamla vänner från tyresö, underbart.  Väl där så visade det sig att det var den här helgen som det skulle vara tyresöfestival.  Vi var på festivalen i stort...

Presentation


Hej! Linnea heter jag ;P
har egentligen inget syfte med denna blogg men tänkte att det skulle vara kul att dokumentera dagarna för att sedan titta tillbaka på allt kul man upplevt. Är ju så lätt att glömma saker och ting. ;)
kommentera gärna, följ eller

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards