Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Linnea - 3 augusti 2011 22:15

Filmtips!




Handling: Gör er beredda för vildare action och större skratt med den exlusiva förlängda versionen av knight and day.Superstjärnorna Ton Cruise och Cameron Diaz möts i denna sexiga actionkomedi som bryter mot alla regler. När småstadstjejen June (Diaz) träffar en främling (Cruise) tror hon sig ha hittat sina drömmars man. Snart inser hon att han är en jagad hemlig agent och dras med på en världomfattande vansinnesjakt. Alltmedan kulos och gnistor viner om vartannat försöker June avgöra om hennes ädle riddare är en farlig förrädare eller hennes livs kärlek.

Av Linnea - 3 augusti 2011 01:16

hah, Godmorgon ;)


Har inget för mig så tänkte att jag kunde fördriva tiden med att skriva lite!

Kan berätta om gårdagen medans jag ändå är igång :D

Gårdagen spenderades med lilla Hanna, en sprallig tjej från tyresö :)

Åh det är så kul att träffa folk igen som man inte träffat på hundra år :o

var nog lite småspänt i början men släppte snabbt (:

Efter mycket prat och en promenad så bar det av hem till mig.

inledde dagen med att titta på en sjukt bra film!

Knight and day hette den. Inte sett? Rekomenderas!

sedan fick vi för oss att göra middag :)

otroligt hur mycket snabbare det går att värma kötbullarna i micron istället för stekpannan! :o

hm.. ja där tog det nog stopp..
Att kolla på film och prata massor är nog i princip det enda vi gjort :o

wellwell, skall nog trycka i mig något att äta nu, kram!


Presentation


Hej! Linnea heter jag ;P
har egentligen inget syfte med denna blogg men tänkte att det skulle vara kul att dokumentera dagarna för att sedan titta tillbaka på allt kul man upplevt. Är ju så lätt att glömma saker och ting. ;)
kommentera gärna, följ eller

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards