Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Linnea - 13 augusti 2011 11:33






Hej!

detta bli nog en ganska lyckad dag kan jag tro. Wella hörde nämligen av sig till mig igår och bad mig komma på casting idag, :D
ska även på visning hos dom på tisdag och onsdag. Klippning, färgning och sedan visning. Vi ska antagligen visa upp höstkollektionen så blir spännande hur det går.

bilderna jag lagt upp är ifrån min första visning (februari 2011) så har otroligt kort hår där.

(ser förövrigt ut som en kines..) Får hoppas att det inte blir lika kort denna gång!
ska diskutera och höra med dom nu när jag kommer dit. :) 


efter visningen bär det av mot nykvarn för att fira Tommy så får skriva om dagen imorgon!
Well, om jag ska komma i tid så bör jag nog börja göra mig iordning nu, heh..
kram sålänge!

Presentation


Hej! Linnea heter jag ;P
har egentligen inget syfte med denna blogg men tänkte att det skulle vara kul att dokumentera dagarna för att sedan titta tillbaka på allt kul man upplevt. Är ju så lätt att glömma saker och ting. ;)
kommentera gärna, följ eller

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards