Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Linnea - 12 augusti 2011 20:15

Goddag.
dagen har nog varit helt okej om man bortser från att jag är jättesjuk osv.
Fick även precis reda på att Leif (min farsa) ansökt om att jag ska byta skola till en skola här i huddinge..

kommer heller inte få vara i tyresö och träffa alla jag känner, åh så underbart.
förstår egentligen inte vad det är för mening att byta skola sista året. Tekniskt sett så presterar jag ju mycket bättre i en miljö där jag trivs?

Att sos och alla tvinga mig att flytta är väl en sak, men att skilja mig från mitt sociala liv är väl en annan.

Av Linnea - 12 augusti 2011 14:15

     

 

Fylliga fransar.

 

Mitt bästa skönhetstips om man vill ha riktigt tjocka fransar så kan man dutta ett lager löspuder på dem efter första påstrykningen av mascara innan den torkat, vänta en liten stund och lägg ett lager mascara till. Man kan prova sig fram hur många lager man lägger beroende på hur fylliga fransar och hur mycket "sängkammareblick" man vill ha.

Presentation


Hej! Linnea heter jag ;P
har egentligen inget syfte med denna blogg men tänkte att det skulle vara kul att dokumentera dagarna för att sedan titta tillbaka på allt kul man upplevt. Är ju så lätt att glömma saker och ting. ;)
kommentera gärna, följ eller

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards