Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Linnea - 4 augusti 2011 22:31



   Hej igen!  


Hemma igen nu  

Var faktiskt väldigt trevligt!

lite kräftor och vitlöksbröd till att börja med, sedan blev det lite bad i poolen och därefter lite kött och potatis + en massa prat.

snackade blandannat om olika stilar som folk har:

emo, punk, hippie osv.

Hatar när man har en förutfattad mening om tex. ett folkslag som inte alls behöver vara sann, något man tror. Man kanske har några exempel som understryker och stärker fördomen, men man dömer ändå ett helt folkslag, ofta felaktigt. Sjukt irriterande.. 

hah, och inte kom vi fram till något vettigt heller..

menmen, alla har väl sin egen åsikt antar jag.


Imorgon bär det av mot smådalarö.

Ska nämligen till Schweizerbadet. Väl där ska jag möta morsan, hennes pojkvän samt mina två halvsystrar som jag inte träffat på hundra år.

Kommer nog bli väldigt trevligt! (hoppas jag).

Ska se till att försöka ta mycket bilder!    


Jahapp, det var väl typ allt.. Ska nog ta och hoppa in i duschen nu,

Ha det gott!

Av Linnea - 4 augusti 2011 17:15

  

 

 

                  

 

Hej!

hann inte lägga in något igår tyvärr.. menmen.

Nu har man precis kommit hem ifrån Värmdö. :D badade dock inget.. dom andra badade och jag tittade på, ganska roande det med. Solade iallafall massor!

fotade även mycket och kastade boll med lillebror :)

nu bär det snart vidare till bosse och agneta på middag. Blir dock lite stressigt då vi ska vara där klockan 6.. Men det kanske är som man säger, fint folk kommer sent! hah.


Kan skriva lite om gårdagen också (: ..

Dagen började med shopping :D
sedan bar det av mot gunsan och börje då han fyllde 75.

 Tråkigt nog var det mest gamlingar där så jag och lillebror drog lite tidigare än alla andra.. väl hemma bakade vi kokostoppar och tittade på hajar som hajar, hah.


           


Menmen, nu ska vi vidare, kram!

Presentation


Hej! Linnea heter jag ;P
har egentligen inget syfte med denna blogg men tänkte att det skulle vara kul att dokumentera dagarna för att sedan titta tillbaka på allt kul man upplevt. Är ju så lätt att glömma saker och ting. ;)
kommentera gärna, följ eller

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards