Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Linnea - 14 augusti 2011 16:21


  


Hejhej (:

Hemma i huddinge nu.

Sova, äta, köpa tapet och kolla lillebrorsans fotbollsmatch är väl ungefär det jag tillbringat dagen till, hah..

Nu sitter man bara vid datorn och försöker hitta bra biljetter till "Batman live" i globen :) kostar dock runt 4-500 som billigast..
Men ska försöka hitta något endå! verkar sjukt kul att kolla på. :)

Nej men nu ska jag fortsätta kolla efter biljetter, kram!

Av Linnea - 14 augusti 2011 15:58

 

 

 

 

Hey!
Gårdagen:

Först var jag ju på wella som sagt och det gick jättebra!
Är dock jättenervös då det är mycket större visning än förr.
skillnaden nu är att det kommer mycker mera folk (inte bara från sverige), Vi ska inte bara visa upp frisyrer och färger utan även höstkollektionen i kläder. För dom som inte vet så är det fashonweek i stan nu.

Nackdelen med denna visning är att dom vill klippa mig exakt som jag hade förut (som på bilden i förra inlägget.)
Vill gå på visningen då jag vill göra mig ett namn men vill ju egentligen inte ha frisyren jag kommer få så vet inte riktigt vad jag ska göra.. kanske ringer och säger att jag är magsjuk. ;)


Efter att ha varit på studion så bar det av mot nykvarn.
väl där så blev det massor av god mat och mycket prat. Dock var det kräftor överallt så den lukten fick vi stå ut med hela kvällen..

 Det var även mycket bad vid bryggan. :)



Presentation


Hej! Linnea heter jag ;P
har egentligen inget syfte med denna blogg men tänkte att det skulle vara kul att dokumentera dagarna för att sedan titta tillbaka på allt kul man upplevt. Är ju så lätt att glömma saker och ting. ;)
kommentera gärna, följ eller

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards