Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Linnea - 5 augusti 2011 22:30

 


Goddag!

Dagen har nog varit ett rent helvete kan jag tycka..

Började ioförsig ganska bra men framåt kvällen gick allt åt helvete, hah.

På dagen var jag på schweizerbadet i dalarö med bianca, megan, mamma samt hennes pojkvän. Var mysigt och varm faktiskt :) hade inte tänkt att bada så hade inte tagit med några badkläder.. slutade med att jag var dyngsur ändå, hah.


framåt kvällen bar det av till brandbergen där ja träffade trevliga människor ;)

Resan därifrån var dock inte lika trevlig..
Tack vare min puckade telefon så hamnade jag mitt ute i ingenstans.. visste nämligen inte hur jag skulle åka då jag varken kunde ringa eller messa från telefonen och fråga vart vi skulle kliva av..
chansade vilt och det gick åt helvete..


  


Presentation


Hej! Linnea heter jag ;P
har egentligen inget syfte med denna blogg men tänkte att det skulle vara kul att dokumentera dagarna för att sedan titta tillbaka på allt kul man upplevt. Är ju så lätt att glömma saker och ting. ;)
kommentera gärna, följ eller

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards